Обмін та повернення
Компанія Pantels Ukraine здійснює повернення та обмін товарів належної та неналежної якості відповідно до Закону «Про захист прав споживачів
Терміни повернення і обміну
-
Повернення і обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем
-
Зворотня доставка товарів здійснюється за домовленістю.
Умови повернення для товарів належної якості
Ви можете повернути товар або обміняти його, якщо:
-
товар не був у вживанні і не має слідів використання споживачем;
-
товар повністю укомплектований і збережена фабрична упаковка;
-
збережені всі ярлики і заводське маркування;
-
товар зберігає товарний вигляд і свої споживчі властивості.
Відповідно до Закону «Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні і поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну
Умови повернення товарів неналежної якості:
- у разі виявлення Клієнтом отриманого товару неналежної якості, Клієнт може зв'язатися з менеджером по контактному номеру телефону зазначеному на сайті та в індивідуальному порядку вирішити питання заміни або ж повернення використовуючи транспортні послуги компанії ТОВ "Нова Пошта".
- при виявлені недоліків товару які не підлягають ремонту, Клієнт може запросити заміну товару або ж повернення коштів Інформування про отримання товару неналежної якості повинно бути виконано в перші 24 години після отримання товару Клієнтом телефонним дзвінком, повідомленням на електронну пошту зазначену на сайті магазину, або в мессенджері Viber, Telegram по номеру телефону зазначеному на сайті.
Повернення здійснюється за рахунок Отримувача. Виконання повернення виключно доставкою "Нова пошта".
Повернення коштів відбувається за домовленістю між Клієнтом та Продавцем у два способи:
- переведення коштів на банківську карту після отримання та перевірки відправлення протягом 24 годин з моменту отримання повернутого товару
- повернення коштів через післяплату "Нова Пошта" Заміна товару неналежної якості відбувається у перші 24 години після отримання повернутого товару
Умови обміну товарів
Покупець відправляє придбаний товар на реквізити, вказані менеджером з оплаченою вартістю. При отриманні товару проводиться його огляд, експертиза пошкоджень і комплектності в терміни, зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів», якщо товар підлягає ремонту, інтернет-магазин зобов'язаний усунути дефекти в терміни, вказані в статті 8 Закону України «Про захист прав». споживачів», якщо це неможливо здійснити обмін або повернути кошти в терміни, зазначені в статті 8 Закону України «Про захист прав споживачів».
Повернення коштів відбувається протягом терміну встановленого законодавством України (до 30 днів).
Умови обміну та повернення товару відповідно до чинного законодавства України (https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1023-12#Text)
У випадках не передбачених у цьому розділі слід керуватись чинним законодавством України.